5 טיפים על איך למקסם רווחים

5 טיפים למקסום רווחים עם מכונות אוטומטיות

חושבים לקנות קו מכונות אוטומטיות? מכונה או שתיים? לשכור מכונה ולהציב אותה במיקום מעולה עם פוטנציאל גבוה? רגע לפני שאתם קונים את המכונה שלכם ומתחילים למלא אותה בכול טוב כדאי לדעת איך למקסם את הרווח ואילו צעדים ושיקולים לעשות כבר בשלב הבירורים כדי להרוויח יותר.

צרו עימנו קשר

השקיעו במכונות מעוצבות

בין אם אתם רוכשים מכונות אוטומטיות או משכירים תמיד עדיף להשקיע במכונות מעוצבות ומושכות עם תאורה, מכונה ללא תאורה נראית כאילו היא לא עובדת. אם יש לכם את האפשרות, עדיף לרכוש מכונות אוטומטיות עם חזית שקופה.

החזית השקופה מציגה את כל המוצרים הנמכרים ומושכת את העין. כמו כן, מכונות אוטומטיות עם חזית שקופה מאפשרות מבחר גדול יותר, עד 45 מוצרים שונים.

מערכות תשלום מתקדמות

מערכות תשלום מתקדמות שקולטות מטבעות של 2 ₪, שטרות וכרטיסי אשראי יבטיחו לכם מכירות גבוהות יותר.

אם אתם רוכשים מכונה התעקשו על מכונה עם מנגנון תשלום מתקדם, אם יש לכם כבר מכונה או קו מכונות משלכם, שדרוג מערכת התשלום יחזיר את ההשקעה בזמן קצר.

מגוון מוצרים גדול

ככל שיש לכם מכונה גדולה יותר ועם מגוון מוצרים גדול יותר כך עולה הסיכוי שלכם להרוויח. בין אם יש לכם מכונה המאפשרת 7-9 מוצרים או מכונה משולבת המאפשרת עד 45 מוצרים חשוב לשמור על המגוון.

אל תמלאו את כל המכונה עם שניים-שלושה מוצרים, תאפשרו ללקוחות הפוטנציאליים שלכם בחירה בין מוצרים שונים ואל תפחדו לשלב גם מצרים יקרים יותר עבור אותו קהל שרגיל למוצרים אלו למשל מיצים סחוטים או משקאות קפה קר.

מקסום הרווח מהמוצר

הדרך הטובה ביותר למקסם רווחים היא כמובן למלא את המכונה במוצרים זולים ככל האפשר, אבל כאן חשוב מאוד להיזהר ולא ליצור למכונה תדמית לא איכותית. הטריק הוא למצוא את 'שביל הזהב' בין מוצרי איכותי למוצר זול.

דוגמא מצוינת לאיך מרוויחים עם מכונת שתייה קרה למשל הוא רכישת בקבוקי פפסי מקס במקום קוקה קולה (השתייה היקרה ביותר). אמנם יש אנשים שיעדיפו את המוצר המקורי אבל כמעט כל מי שיגיע למכונה במטרה לקנות פחית או בקבוק 'קולה' בהחלט יסתפק בפפסי מקס ולא יחשוב פעמיים אם לחזור למכונה או לא כי עדיין מדובר בשתייה איכותית וטעימה.

בקבוקים עדיפים על פחיות

באופן עקרוני, בקבוקים של חצי ליטר עדיפים על פחיות פשוט כי הרווח עליהם גדול יותר. סיבה נוספת היא שצרכנים מעדיפים בקבוקים שהם יכולים לסגור ולא פחית שחייבים לסיים מהר או לזרוק כשחלק מהשתייה עוד בפנים. לבקבוקי שתייה יש גם ערך פסיכולוגי, הם גדולים יותר (170 מ"ל) ושקופים כך שגם אם הלקוח משלם עליהם יותר הוא מרגיש שקיבל יותר. העובדה שהבקבוק שקוף מעודד מכירה, אנשים תמיד יעדיפו לקנות מוצר שהן יכולים 'לראות בעיניים'.

Comments are closed.

 צור קשר
תפריט ראשי